-
Ciągle czytamy o coraz większej liczbie zagrożeń płynących z sieci na nasze urządzenia, a w zasięgu ręki mamy najprostsze zabezpieczenia przed cyberatakami. Zdaniem specjalistów z firmy Microsoft, statystycznie 98% procent ataków na komputery może być odparte przez 5 prostych działań. Działania te nazwane podstawową higieną cyberbezpieczeństwa są c...
-
Kilka dni temu na wielu skrzynkach pojawiały się podrobione maile podszywające się pod DPD czyli kolejny masowy phishing na nasze konta pocztowe. Pomimo słabej staranności w budowie wiadomości przez atakującego, pewnie z rozpędu, część odbiorców kliknęła w link i wypełniła ankietę. Szczególnie, jeśli nie przyglądali się otrzymanej wiadomości zbyt d...
-
Od kilkunastu lat ilość cyberzagrożeń znacząco rośnie. Na radarze cyberprzestępców znajdują się głównie firmy i instytucje obracające dużym kapitałem oraz infrastruktura krytyczna, ale zwiększa się także zainteresowanie mniejszymi firmami i zasobami zwykłego Kowalskiego. Także pomysłowość cyberprzestępców nie zna granic, więc mamy coraz bardziej d...
-
Wszyscy wiemy, że od naszej dbałości o klimat tu i teraz zależy nasza przyszłość oraz przyszłość następnych pokoleń. Dla niektórych to pusty frazes, ale my traktujemy to całkiem poważnie. Każdy z nas może pomagać w walce o czyste środowisko – my zdecydowaliśmy się korzystać z energii słonecznej. Od września 2021 nasze serwery i cała infrastru...
-
Własna chmura plików ownCloud to rozbudowywana przez lata aplikacja, która służy do wymiany plików pomiędzy członkami zespołu. Prostota obsługi, dedykowane aplikacje na smartfony oraz intuicyjna praca zachęciły tysiące firm do korzystania z tego rozwiązania. Aplikacja jest instalowana na wydzielonej maszynie wirtualnej dla każdej firmy na serwerze ...
-
Skrótem CRM określa się działania wspierające relacje z klientem (ang. Customer Relationship Management). Mówimy tu o inicjowaniu, budowaniu, a także utrzymaniu właściwych relacji z klientem. Od sposobu, w jaki rozpoczniemy ich tworzenie często zależy sukces działań sprzedażowych, czyli podpisanie kontraktu. Od ich jakości natomiast będzie zależało...
-
Najważniejszym elementem uporządkowanej sprzedaży jest Proces sprzedaży. Zgodnie z wynikami wielu badań, wprowadzenie procesu pozwala zwiększyć efektywność sprzedaży nawet wielokrotnie. Poniżej opiszę krótko przykładowy prosty, często stosowany 5-cio etapowy proces. W sektorze B2B klient nie kupuje pod wpływem emocji lecz szuka rozwiązań swoich pro...