Porównanie pakietów systemu CRMCeny netto przykładowych wariantów
Testowy
pakiet do testowania0 zł
/ bezpłatnyUżytkownicy
- jeden użytkownik
- prawa użytkownika
Zasoby
- współdzielone
Dodatkowe
- testowe dane
- baza przywracana cyklicznie
Mikro
pakiet dla 5 osóbod 190 / m-c
/ przy płatności rocznejUżytkownicy
- optymalny dla 5 osób
- prawa administratora
Zasoby
- 5GB dysku
Dodatkowe
- podstawowe wsparcie email
- dodatkowe opcje za dopłatą
Midi
pakiet dla 10 osóbod 390 / m-c
/ przy płatności rocznejUżytkownicy
- optymalny dla 10 osób
- prawa administratora
Zasoby
- 10 GB dysku
Dodatkowe
- podstawowe wsparcie email
- dodatkowe opcje za dopłatą
Maxi
pakiet dla 20 osóbod 990 / m-c
/ przy płatności rocznejUżytkownicy
- optymalny dla 20 osób
- prawa administratora
Zasoby
- 25GB dysku
Dodatkowe
- wsparcie email i telefoniczne
- dwie kopie danych dziennie
Zapraszamy do współpracyWybierz pakiet najlepszy dla Twoich potrzeb
Wspólne cechy każdego pakietuZakres działania każdej opcji jest szczegółowo opisany w sklepie

Aktualizacje i utrzymanie crm
Wszelkie aktualizacje i ewentualne poprawki oprogramowania wykonuje nasz zespół. Nie są wymagane żadne działania po stronie użytkownika. Gwarantujemy wysoki poziom niezawodności działania systemu crm w chmurze.

Bezpieczeństwo danych
Oprogramowanie i dane znajdują się na zabezpieczonym serwerze na terenie Unii Europejskiej. Połączenie internetowe od Twojego komputera jest szyfrowane 256-bitowym kluczem o czym świadczy certyfikat zaufania wydany przez centrum certyfikacji.

Dostęp z dowolnego miejsca całą dobę
Dostęp do systemu crm przez Internet 24h na dobę z dowolnego miejsca na świecie. Aplikacja działa na komputerach, tabletach i smartfonach na praktycznie każdym systemie operacyjnym.

Proste analizy
Oprogramowanie crm zawiera przejrzysty dashboard – tablicę z wykresami i zestawieniami, które przypomną o najbliższych zadaniach do wykonania, terminach spotkań czy zaplanowanych rozmowach telefonicznych.
Częste pytaniaKoniecznie przejrzyj
Co oznacza 'optymalny dla X osób'?
Pakiety mają przydzielane zasoby pozwalające na komfortową pracę zespołu o wybranej wielkości. Przykładowe zasoby to: zasoby procesora, ilość pamięci RAM, wielkość przestrzeni dyskowej, kopii bezpieczeństwa i dla bazy danych.
Co oznacza 'podstawowe wsparcie email'?
Podstawowe wsparcie email oznacza możliwość zgłaszania mailem wyłącznie nieprawidłowości działania systemu CRM. Podstawowe wsparcie nie zawiera porad dotyczących konfiguracji, importu danych, czy dodawania nowych pól. W tych sprawach trzeba mieć aktywny pakiet Wsparcie e-mail.